نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 13:53

امروز شهیدان آمدند تا بازهم انقلاب را تثبیت کنند

امام جمعه ایلام گفت: امروز شهیدان با حضور خودشان در سراسر کشور باز هم حقانیت انقلاب را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تشییع ۶۵ شهید گمنام دفاع مقدس در ایلام گفت: زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده هستند و حقانیت انقلاب را بیش از پیش تقویت کنند.

وی افزود: زمانی مرد از نامرد قابل تشخیص نبود شهیدان به میدان آمده و در مقابل دشمنان ایستادند و با خون خود از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند مانند حضرت فاطمه زهرا (س)  گمنام بمانند تصریح کرد: اکنون که دشمنان با جنگ ترکیبی و حصر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که ایجاد کرده‌اند تا از نور انقلاب بکاهند، شهیدان به مشیت الهی آمدند تا راه را به ما نشان داده و به دشمنان بگویند انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است.

وی بیان کرد: همرزمان شهدا و مردم عزیز پای کار انقلاب و فرامین رهبر انقلاب هستند و در لحظه‌های حساس به میدان می‌آیند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در صدر اسلام و به وسیله دشمنان اهل بیت اتفاق افتاده است گفت: آثار شومی را که می بینیم که جهان اسلام را فراگرفته با مدیریت دشمنان اسلام اتفاق افتاده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: امروز دشمنان، ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دست افراد خود باخته و خود فروخته مسجد و قرآن را آتش زده تا مردم را از ولایت دور کنند، ولی باید بدانند اسلام، ولایت و ارزش‌های اسلامی در دل مردم جا داشته و مردم حاضرند برای آنها خون بدهند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 938334

مهمترین اخبار ایران و جهان: