نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 12:43

سردار دامغانی: سپاه بازوی مقتدر نظام اسلامی در مقابله با تروریسم است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه به‌عنوان بازوی مقتدر نظام اسلامی در مقابله با تروریسم عمل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد استان سمنان که به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اقدام اخیر پارلمان اروپا در سالن شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: دشمنان برنامه‌ریزی و طراحی‌های مختلفی را علیه نظام داشتند که با بصیرت مردم و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و مدیران دلسوز انقلاب اسلامی، تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آنها خنثی شد.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با داعش، تروریسم و گروه‌های تکفیری در منطقه عنوان کرد: اقدامات و توطئه‌های دشمنان با ایجاد داعش و با هدف تسلط بر منطقه شکل گرفت که به برکت نقش انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران و با شکل‌گیری محور مقاومت، آمریکا و نظام سلطه نتوانستند اهداف خود را به پیش ببرند.

فرمانده سپاه استان سمنان تطبیق فرهنگ ایران با ارزش‌های اسلامی و تلفیق آن با مکتب عاشورا را عامل مهمی در انسجام ملی دانست و افزود: دشمن در طول 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه‌های مختلفی را با کمک مزدوران و ظرفیت‌های رسانه‌ای علیه ذهن و قلب مردم انجام دادند؛ اما نتوانستند از این دسیسه‌ها نتیجه بگیرند و ریشه‌های تمدن اسلامی موجب شد تا مردم ما، دشمنان را شکست دهند.

دامغانی با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه گفت: دشمن عصبانیت خود را به اشکال مختلف نشان می‌دهد و در این سال‌ها، ارکان قدرت‌ساز نظام و انقلاب را همواره مورد هجمه قرار داده است.

وی بیان کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا نمونه‌ای از این نوع اقدامات است و سپاه به‌عنوان بازوی مقتدر نظام اسلامی در مقابله با تروریسم، این‌گونه هجمه‌ها و دشمنی‌ها را به یک ظرفیت اساسی برای پیشبرد و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ امروز به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در واکنش مقابل اقدام اخیر پارلمان اروپا، استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسؤولان ارشد استان سمنان با فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از معاونان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان دیدار گفت‌وگو کردند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 990278

مهمترین اخبار ایران و جهان: