نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 20:15

موانع فعالیت ۷ واحد تولیدی در ایلام برطرف شد

ایلام-استاندار ایلام گفت: امروز موانع فعالیت ۷ واحد تولیدی در ایلام برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اهمیت رونق تولید و اشتغال، خواستار رفع موانع موجود با استفاده از همه ظرفیت‌ها شد.

وی با تاکید بر روند اجرای اقدامات در راستای قانون افزود: نگاه مدیران باید بر حل مشکلات و گره گشایی از مسایل تولید کنندگان باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه اندازی داروخانه درمانگاه خورشید با انتقاد از تمرکز داروخانه‌ها در هسته مرکزی شهر به دلیل مشکلاتی از جمله پارکینگ گفت: تراکنش داروخانه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم در مناطق مختلف به داروخانه‌ها دسترسی داشته باشند تا از این طریق از صف‌های طویل هم جلوگیری بعمل آید.

بهرام نیا در ادامه این نشست به دانشگاه علوم‌پزشکی استان تأکید کرد: هرگونه درخواست جدید برای مطب باید با تمرکز بر توزیع در کل سطح شهر باشد.

گفتنی است در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح‌ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه این نشست پیگیری و حل موانع و مشکلات ۷ طرح تولیدی در ایلام بررسی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963878

مهمترین اخبار ایران و جهان: