نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 14:47

انبارلویی: مردم ما در روز نهم دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی‌خورند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی‌خورند.

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حماسه برگ ملت در ۹ دی ۸۸، گفت: سال ۸۸ اگرچه شاهد بیشترین مشارکت مردمی در انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم اما یک ضلع رقابت تحت تأثیر سیاست‌های تفرقه‌انگیزانه آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و با پیش کشیدن مسأله تقلب شیرینی مشارکت گسترده را به کام ملت تلخ کرد.

وی گفت: در آن ایام بارها به آنهایی که ادعای تقلب در انتخابات را داشتند گفته شد که دلیل و مدرک ارائه کنند ولی آنها حاضر نشدند از طریق قانونی پیگیر ادعای خود باشند و فتنه ۸۸ را به بپا کردند.

 انبارلویی تصریح کرد: فتنه گران ماه ها کشور را درگیر آشوب و مشکل کردند تا جایی که با اهانت به مقدسات دینی در روز عاشورا صبر ملت را لبریز کردند و همین هم موجب شد تا اقشار مختلف مردم سراسر کشور در ۹ دی به خیابان آمدند و با حضور میلیونی خود رفتار فتنه گران را محکوم کردند و همین هم پایانی شد بر ماه ها اغتشاش و آشوب.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه های گذشته گفت:  مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی‌خورند. آمریکایی‌ها بارها از ملت ما شکست خورده اند اما هربار برای فریب مردم از راه های دیگری استفاده می کنند، آنها بارها اذعان کرده اند که از ملت ما شکست خورده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 942278

مهمترین اخبار ایران و جهان: