نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 18:07

جهاد تبیین تنها راه مقابله با انحرافات دشمن است

زرندیه- امام جمعه پرندک گفت: جهاد تبیین تنها راه مقابله در برابر انحرافات و تحریف دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید مجدی زاده کرمانی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت هفته بصیرت گفت: اهمیت علم و سواد به حدی بود که بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی یک روز را به این امر مهم اختصاص داد.

وی اظهار کرد: تأسیس نهضت سواد آموزی منجر به باسواد شدن قشر عظیمی از افراد بی سواد شد و آمارهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشانگر تلاش‌های تمامی مسئولین نهضت سواد آموزی است.

امام جمعه پرندک در ادامه با اشاره به ضرورت عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین ادامه داد: طبق روایات و احادیث، بهره مند بودن از علم و آگاهی نسبت به موضوعات منجر به تبیین درست و به موقع حقایق می‌شود در فتنه‌های اخیر رسانه‌های تروریستی نظیر اینترنشنال و… با تشویش اذهان عمومی بویژه نوجوانان مشکلاتی را برای کشور ایجاد و خسارت‌هایی را به کشور تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: ابزار اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر فضای مجازی بود، در فضای مجازی انواع اقسام دروغ‌ها بیان شد و متأسفانه ذهنیت برخی از مردم را به هم ریخت لذا باید با جهاد تبیین در برابر این حجم از انحرافات و تحریف دستاوردها اقدام متقابل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942578

مهمترین اخبار ایران و جهان: