نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 10:45

وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود

اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وحدت محوری ترین شعار حضرت امام خمینی (ره) بود و پیروزی رزمندگان از ادیان مختلف در جبهه‌های نبرد حاصل همین تفکر امام راحل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه چهارشنبه در مراسم شبی با شهید گمنام در مسجد جامع شهر عنبران با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید والامقام و شهدای وحدت بخش عنبران و ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: شهدا برای دفاع همه جانبه از تمامیت اراضی کشور و ناموس و قران و اسلام جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کردند تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه خطیری در راستای حفظ آرمان‌های شهدا بر دوش داریم، خاطرنشان کرد: وحدت محوری ترین شعار امام راحل بود از این رو پیروزی رزمندگان اسلام متشکل از شیعه و سنی و ادیان‌های مختلف در مقابل کفر و داعش دست پرورده آمریکا در عراق و سوریه نتیجه پیام وحدت مسلمانان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ حماسه عظیم و تاریخ ساز آفریدند و با بصیرت و آگاهی پای انقلاب و ولایت ایستادند که می‌توان این ولی نعمتان را کوثر نامید چرا که با اتحاد و همدلی و وحدت پشتوانه انقلاب و اسلام هستند و همین وحدت سبب بالندگی و پیشرفت‌های روز افزون کشور شده است.

محمدی اصل با بیان اینکه با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی صرفاً یک نیروی نظامی نبود بلکه یک نیروی الهی بود که در کنارش یک نظامی شجاع، نترس و ذوب در امام (ره) و رهبری معظم انقلاب بود.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی ولایت‌پذیری بسیار بالایی داشت و سیاست زده نبود، افزود: همه ما باید وصایای شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم چرا که این شهدا دو مؤلفه اصلی در وصایا دارند آن هم حفظ حجاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

محمدی اصل با بیان اینکه دنیا مدیون مجاهدت‌های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش است، اظهار کرد: حاج قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی اسطوره واقعی بودن را اثبات کرد و با عمل خود ولایتمداری را به همگان نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خطاب به دشمنان که چشم دیدن پیشرفت و امنیت ایران را ندارند، گفت: ملت ایران هیچگاه غیرت و عزت و شرف خود را نمی‌فروشند و مطمئن باشید اگر نگاه چپ به این مرزو و بوم بیاندازید و در فکر چپاول کشور باشید با پشیمانی سختی مواجه خواهید شد.

محمدی اصل با اشاره به حماسه تاریخی ۹ دی ملت قهرمان ایران، گفت: امسال نیز یاد آن روز الهی را با حضور پر شور و دشمن شمن گرامی خواهیم داشت و به دشمنان خود خواهیم گفت شما ناتوان‌تر و ناچیزتر از آن هستید که برای ما نقشه بکشید و برای این کشور الهی تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در ایام اخیر به فکر تجزیه کشور و تفرقه افکنی و آشوب و اغتشاش در کشور بودند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به دنبال جمع آوری زغال سنگ و هیزم برای زمستان سخت هستند ولی در همین شرایط دولت‌های غربی و سیاست‌های شیطانی توسط امپراطوری دروغین رسانه‌ای کشورهای معاند غربی برای ایران نقشه شوم می‌کشیدند که در همین زمان فتنه ایران قوی موفق به پرتاب موشک به آسمان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941834

مهمترین اخبار ایران و جهان: