نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 22:04

طلسم باخت‌های متوالی آناصنعت شکست/کشاورز: اشتباهات داوری علیه ما تبدیل به قصه تکراری شده است

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز به مصاف تیم زندی‌بتن کلاردشت رفت و درنهایت هر دو تیم به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته بیست و دوم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در یک بازی خانگی به مصاف تیم زندی‌بتن کلاردشت رفت. نمایند قم در این دیدار عملکرد فوق‌‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و از نظر مالکیت توپ و خلق موقعیت تیم برتر میدان بود. اما در پایان هر دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم آناصنعت قم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل تیم زندی2بتن به نمایش گذاشتیم؛ برای برد به زمین آمده بودیم اما تیم حریف قدرتمندتر از بازی‌های گذشته خود نشان دادند. به اعضای هر دو تیم خداقوت می‌گویم.

وی با اشاره به عملکرد داوری در این دیدار گفت: تصمیمات داوران برعلیه ما تبدیل به قصه تکراری شده است؛ اتفاقات بازی با گیتی‌پسند، نگرفتن یک پنالتی در دیدار هفته گذشته مقابل سن‌ایچ و امروز هم نگرفتن یک پنالتی صد در صدی مجموع عملکرد داوری برای ما در هفته‌های گذشته بوده است.

سرمربی آناصنعت ادامه داد: از کمیته داوران و مسئولین می‌خواهم علاوه بر اینکه داوران جوان را برای بازی‌ها انتخاب می‌کنند؛ برای ما نیز از داوران ممتاز استفاده کنند. نتیجه‌ هفته‌های اخیر را نگاه کنید ما با یک گل بیشتر بازی را واگذار کردیم. این بازی توپ به دست مدافع حریف برخورد می‌کند اما نظر داور ادامه بازی است.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که طلسم باخت‌های متوالی شکست؛ به هواداران قمی قول می‌دهم تیمشان را در لیگ‌برتر حفظ کنیم و به آن‌ها نوید روزهای خوب را می‌دهم فصل بعد تیمی را روانه میدان کنم که از بازی کردنشان لذت ببرند. مدیران آناصنعت همواره معتقد هستند تیم مالکیت خصوصی ندارد؛ هواداران قمی مالکین اصلی این تیم هستند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 986478

مهمترین اخبار ایران و جهان: