نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:58

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند

ماهشهر - امام جمعه موقت ماهشهر گفت: پس از اینکه دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند، هتاکی به مقدسات مردم و رهبر معظم انقلاب را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن، با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم اطهار کرد: مردم قطعاً از کسانی که در عرصه خدمت به آن‌ها مشغول هستند، قدردانی می‌کنند.

وی ادامه داد: قصور و کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد که با پشتیبانی و حمایت مردم، برخی از مسئولان کم‌کار دلگرم خواهند شد و کار خود را بهترین نحو انجام خواهند داد.

امام جمعه موقت ماهشهر با قدردانی از تلاش‌های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افزود: یکی از نقدهای مردم نسبت به مسئولان شهرستان، موضوع شفاف‌سازی است و مسئولان هر چه بیشتر اقدامات خود را شفاف با مردم در میان بگذارند که در نتیجه مردم نیز امیدوارتر خواهند شد و از مسئولان بیشتر حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتقاد باید در خفا و دلسوزانه انجام شود و تخریب کننده نباشد؛ زیرا انتقاد تخریب کننده به شخص مورد انتقاد ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام پورموسوی با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری تصریح کرد: اقدام نشریه فرانسوی بسیار بچگانه، پست و حقیرانه بود.

وی اضافه کرد: پس از اینکه دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند، هتاکی به مقدسات مردم و رهبر معظم انقلاب را آغاز کردند.

خطیب جمعه موقت ماهشهر گفت: دشمنان خود به این نکته پی برده‌اند که هر چه بیشتر به این ملت مظلوم و مقتدر فشار آورند، ملت ایران قوی‌تر و محکم‌تر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974578

مهمترین اخبار ایران و جهان: