نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 20:59

مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان‌شناسی است

بوشهر - مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان‌شناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید احمدی عصر دوشنبه در آئین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در این شرایط حساس برخی‌ها با سکوت خود نه‌تنها شعله‌ای خاموش نکردند بلکه هیزمی بر این آتش شدند چرا که این افراد می‌توانستند با بیان چند کلمه و برخی حقایق دیگر از تعطیلی کلاس‌ها پیشگیری و جلو بسیاری از شبه‌ها نیز گرفته می‌شد.

مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان‌شناسی است

وی تصریح کرد: چقدر هر یک از ما وقت گذاشتیم و همانند شهید سلیمانی در این شرایطی که کشور دچار برخی تنش‌ها بود، اقدام به جهاد تبیین کردیم؟

مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان‌شناسی است

احمدی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان‌شناسی است، تأکید کرد: محیط مبارزه امروز همین‌جایی است که در آن واقع هستیم و باید با روشنگری و بیان واقعیت‌ها، نسل جوان را نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن آشنا کرد.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: انقلاب اسلامی تلاش کرد شخصیت جدیدی از انسانیت را به جامعه معرفی و مفهوم جدیدی خلق کند.

وی در خصوص شخصیت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط یک قهرمان ملی در میدان رزم نبود او یک پدر مهربان و دوست‌داشتنی و همسری باوفا بود و باروحیه خاصی که داشت در جوانان تأثیر می‌گذاشت.

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولین، پرسنل و دانشجویان در سالن شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950978

مهمترین اخبار ایران و جهان: