نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 00:39

دیدار رئیس هیأت کشتی بسیج کشور با کشتی‌گیران قهرمان کشور/ تلاش پهلوانان روی تشک کشتی عین جهاد است

همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج کشور با قهرمانان کشتی جهان حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین و محمدصادق فیروزپور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج کشور در حاشیه دیدار با پهلوانان و قهرمانان کشتی جهان، اظهار کرد: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و سیدالشهدای مقاومت توفیق پیدا کردیم در محضر پهلوانان نامی ایران باشیم.

وی افزود: امروز آن کاری را که پهلوانان در عرصه بین‌المللی دارند انجام می‌دهند همان رسالتی است که رزمندگان در جبهه‌های مقاومت دارند انجام می‌دهند.

رئیس هیأت کشتی بسیج کشور بیان کرد: کاری که این پهلوانان در حوزه بالا بردن پرچم دارند انجام می‌دهند کمتر از کاری که رزمندگان در جبهه‌های مقاومت انجام می‌دهند قطعا نیست و عین جهاد است‌.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: همان‌گونه که دشمنان در فتنه اخیر دشمنان سعی داشتند به پرچم ما توهین کنند و عزت و احترام پرچم‌مان را زیر سوال ببرند این عزیزان روی تشک‌های کشتی با همه وجودشان درصدد هستند عزت، شوکت و قدرت ایران را بالا بردن پرچم به نمایش بگذارند.

مسلمی تصریح کرد: در این ایام توفیق پیدا کردیم به مناسبت شهادت حاج قاسم عزیزمان به این الگوهای پسندیده جامعه که امروز باید نسل جوان ما رسم پهلوانی از حسن یزدانی‌‌‌ها یاد بگیرند، باشیم.

وی با تقدیر از خانواده این پهلوانان، گفت: بخش زیادی از این موفقیت‌های خانواده‌های این پهلوانان امروز به ثمر نشسته و حاصل زحمات پدر و مادرها پهلوان عزیز ما شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 951334

مهمترین اخبار ایران و جهان: