نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 15:43

جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید، گفت: زبان خوب و برخورد مناسبت می‌تواند فریب خوردگان را به آغوش ارزش های اسلامی برگداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه هفته زن و ولادت حضرت زهرا(س) قرار داریم و این هفته و استفاده از این فرصت برای رسالت های بانوان بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع بانوان یک نقشه راه بود که ترسیم شد و مقام معظم رهبری بسیار زیبا فرمودند که ما در بحث حقوق زنان باید تهاجمی عمل کنیم و نباید بگذاریم فرهنگ ما مورد تهاجم قرار گیرد تا موضع منفعلانه داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن، کیان خانواده در ایران را مورد هدف قرار داده است افزود: دشمنان به صراحت رابطه های درون و برون خانواده را مورد تاراج قرار داده اند و سعی دارند این برنامه را در کشورهای مسلمان مانند ایران اجرا کنند و این هوشیاری لازم را می‌طلبد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: در حوزه جهاد تبیین وظیفه ما سنگین و حساس  است و می‌توانیم با چهره به چهره صحبت کردن با فریب خوردگان به روشنگری بپردازیم و دستگاه های فرهنگی و متولیان امور می‌توانند با برنامه ریزی اصولی به رشد و نمو جامعه کمک کنیم.

امام جمعه موقت ورامین توطئه های دشمنان را یک جنگ علنی در حوزه جنگ نرم دانست و گفت: دشمنان با هدف قرار دادن فکر و اندیشه برخی از جوانان ما در ترویج ‌بی بند و باری تاحدودی موفق بوده اند و ذهن بعضی جوانان ما را با بمباران تبلیغاتی دچار بحران هویت کرده اند و این وظیفه دستگاه ها و افراد ذی نفوذ را با خط مشی ای که توسط رهبری معظم مدون شده برای برنامه ریزی در مقابله با چنین اهداف ضد فرهنگی حساس کرده است.

حجت الاسلام محمودی فضای کشورهای غربی برای زنان را یک فضای بی‌بند و باری اخلاقی دانست و تصریح کرد: در غرب مفهوم خانواده از بین رفته است و تحریف حقایق به شکل بزک شده به خورد مردم آنها و کشورهای جهان سوم خورانده می‌شود.

وی فضای مجازی را برای بیان حقایق و جنگ با دشمن یک فرصت دانست و گفت: ما اهل منطق هستیم و دشمنان با تحریف و برخوردهای نامناسبت به مقابل ما آمده اند و نباید دچار یاس و ناامیدی شویم و آگاهانه و با دست پر به سوی دشمنان برویم.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: خیلی از افرادی که در جامعه به ارزش ها پشت کرده اند قطعا ناآگاه هستند و اسیر فضای مسموم دشمنان شده اند و ما باید با حوصله و آگاهی به بیان حقایق بپردازیم و قطعا زبان خوب و برخورد مناسبت می‌تواند این فریب خوردگان را به آغوش دین و ارزش های اسلامی برگرداند.

وی در پایان ایام الله دهه مبارک فجر را یک فرصت برای تبیین پیشرفت های نظام دانست و عنوان کرد: جایگاه زن در نظام اسلامی و توسط امام راحل از ضد ارزش بودن و تبلیغ کالایی به یک ارزش ماندگار در جامعه و خانواده تبدیل شد و ما باید در مناسبت های مختلف از جمله مناسبت دهه فجر با بررسی جایگاه زن در قبل از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی به تغییرات انجام گرفته بپردازیم، جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید و نشانه آن پیشرفت هایی که بانوان ما در مقاطع مختلف بدست آورده اند در حوزه های علمی و ورزشی با حفظ حجاب اسلامی نماد تاثیر گذاری بوده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 965578

مهمترین اخبار ایران و جهان: