نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 19:33

اعلام برنامه تشییع شهید مدافع امنیت در بهمئی

برنامه تشییع شهید مدافع امنیت در بهمئی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس بهمئی، جلسه هماهنگی تشییع شهید بسیجی تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد «داوود جاودانیان» که در ارتفاعات شمال غرب در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور سرهنگ قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح استان و اعضای شورای اداری و تامین شهرستان بهمئی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام علی(ع) گفت: به جهتی باید تبریک گفت و به جهت دیگر باید تسلیت به دلیل وجود چنین انسان هایی که مرگ فی سبیل الله برای امنیت مرزبانی و دفاع از کشور هجرت می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: شهدا با مرگ های تاجرانه به سوی خدا شتافتند و برای این شهرستان عامل مهم ایجاد فضای رنگ خدایی و همدلی است و رسالت همه ماست که آنچه در توان داریم برای این امر مقدس به ویژه پاسداری از این انقلاب مجاهدانه در این عرصه پا گذاشت.

وی ادامه داد: مردم این منطقه مردمی با اصالت و ولایی هستند که در همه ابعاد نظام حضور داشتند و سابقه پر افتخاری دارند و این شهید آخرین و اولین شهید این منطقه نخواهد بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم راهرو راه شهدا باشیم باید مجاهدانه در این راه پا بگذاریم.

حجت الاسلام صلواتی گفت: شهید یک وظیفه ای بر عهده ی ما گذشته است باید به دست هم دهیم و آنچنان که شایسته است حق این عزیز را بتوانیم ادا کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت: روز دوشنبه در شهرستان عزای عمومی اعلام می‌کنیم این عزای عمومی به معنای تعطیلی ادارات نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: شهادت بسیجی بزرگوار را خدمت مردم شریف شهرستان بهمئی عرض تبریک و تسلیت دارم.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: با توجه به اینکه مراسم شهید است و ما شاهد حضور جمعیت زیاد هستیم انتظاری که از مردم و همکاران اداری داریم که به تذکرات پلیس حتما توجه کنند و قطعا ما محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل خاکسپاری و تشییع داریم.

سرهنگ جمشیدی در پایان بیان کرد: نیروی انتظامی بهمئی با تمام توان در آمادگی کامل جهت هر چه با شکوه برگزار کردن مراسم شهید در این شهرستان هستیم.

جانشین حفاظت اطلاعات و نماینده فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی( ع ) هم در این نشست گفت: ما مثل سنوات گذشته با همه وجود و توان در چنین برنامه‌هایی شرکت می‌کنیم.

محمد علی آرمیده بیان کرد: سختی کار مرزبانان در شمال غرب بسیار زیاد است و ما مجاهدت براداران خود را ارج می‌نهیم.

جانشین حفاظت اطلاعات و نماینده فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی( ع ) در پایان ادامه داد: ما آماده خدمت رسانی در هر زمینه ای که شما امکانات لازم دارید هستیم.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: در سطح شهر هیچ گونه برنامه ای نخواهیم داشت به همین دلیل همه مردم ما حتما در منطقه کت حاضر می‌شوند و استقبال از شهید بزرگوار انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی بیان کرد: نیازمند به همکاری همه هستیم.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: کمیته فرهنگی در بحث بنرها اقدام کند از ظرفیت شرکت نفت باید استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت:  ادارات در روز دوشنبه که مراسم خاکسپاری و تشییع شهید است است شرکت کنند کهخ به معنی تعطیلی رسمی نیست.

رئیس شورای اداری بهمئی عنوان کرد: مدارس تا ساعت ۹ سر کلاس خواهند بود و ساعت ۹ به بعد تعطیل می‌شوند که فرهنگیان و دانش آموزان حضور پیدا کنند.

محمدی در پایان تاکید کرد: تمامی ادارات بهمئی موظف به همکاری با سپاه و نیروی انتظامی هستند و کم کاری در این مراسم از سوی مسئولان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020934

مهمترین اخبار ایران و جهان: