نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 16:19

باند سرقت مسلحانه در البرزمتلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام بانک سرقت مسلحانه در استان خبر داد و گفت: در این پرونده ۱۰ عضو آن‌ها که به وسیله قمه و چاقو اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز درجمع اصحاب رسانه از انهدام بانک سرقت مسلحانه در استان خبر داد و گفت: در پی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلاهای خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت با مدیریت رییس پلیس آگاهی استان البرز پییگیری شد و با تلاش شبانه روز ۱۰ عضو این باند حرفه ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.

محمدیان افزود: برخی از اعضای باند قصد خروج از کشور داشتند که سریعا توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر شدند که تاکنون به بیش چهار فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات در خصوص سرقت مشابه درتهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.

وی گفت: دربازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی ، چندین گوشی تلفن آیفون ، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می‌رسد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: شهروندان برای استفاده از نگهبان از شرکت‌های معتبر و از نیروهای مطمئن استفاده کنند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: طبق دستور مقام قضایی تصویر متهمان بدون پوشش منتشر و چنانچه افرادی به این شیوه در سراسر کشور مورد سرقت قرارگرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 970778

مهمترین اخبار ایران و جهان: