نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 17:41

اصحاب رسانه باید با باور قلبی تولید محتوا کنند

زنجان-خبرنگار جبهه مقاومت گفت: برای تأثیرگذاری در مخاطب اصحاب رسانه باید با باور قلبی تولید محتوا کنند. 

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شمشادی، ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان به برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد اشاره و اظهار کرد: با نگاه درست و دقیق شاهد ایجاد یادمان در فرودگاه بغداد هستیم و یادمانی که در این محل ایجاد شده برای کسانی که از این محل گذر می‌کنند، خود جهاد تبیین است.

وی یادمان شهید سیلمانی در فرودگاه بغداد را نشانه‌ای از جنایت آمریکا دانست و گفت: این جنایت حاج قاسم را به آرزوی ۴۰ ساله‌‎اش برای شهادت رساند و تذکری برای ما است که خوابیم و خود را به تجاهل زده‌ایم.

خبرنگار جبهه مقاومت خطاب به اصحاب رسانه استان ابراز کرد: برای جشنواره کار نسازید ، بلکه هر خبری که منتشر و هر محتوایی که تولید می‌شود باید هر روز شما را اعتلا دهد.

وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت آثار ارسالی به هشتیمن جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: آثار دوره‌های مختلف جشنواره باید توسط داوران بازبینی شود تا ببیند در این دوره‌ها پیشرفت حاصل شده است یا در حال عقب‌گرد هستیم.

شمشادی تصریح کرد: در فعالیت رسانه‌ای اگر اعتقادی به کاری که می‌کنیم، نداریم و متذلذل هستیم تاثیرگذار نیستم و خیر دنیا و آخرت نصیبمان نخواهد شد، چون منافقیم.
وی ادامه داد: یکی از تاثیرگذاری رسانه‌های بیگانه در شبکه‌های فارسی زبان این است که اگر خبری را منتشر می‌کند آن را با همه وجودش می‌گوید و شما نیز اگر باور و اعتقاد ندارید عملا آب در هاون می‌کوبید.

خبرنگار جبهه مقاومت با بیان اینکه راز محبوبیت سردار سلیمانی این بود که او حرف نمی‌زد بلکه عمل می‌کرد و به آنچه که عمل می‌کرد با همه وجود باور و اعتقاد داشت، خاطرنشان کرد: متعهدانه و انسان‌دوستانه قلم بزنید و میکروفون به دست بگیرید، با صداقت و با شرافت و مسئولانه قلم بزنید و گزارش بگیرید.

وی افزود: برای رضایت دیگران و به خاطر نان دروغ نگویید ،برای کسی که به خاطر ما اربا اربا شد قلم بزنید و هنرمندانه با جذابیت تولید محتوا کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971034

مهمترین اخبار ایران و جهان: