نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 10:26

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در کهگیلویه/تجلیل ۶۰ بانوی عرصه تبلیغ تجلیل شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مجید بهادری امروز در آیین بزرگداشت مقام زن در دهدشت، وجود نازنین حضرت زهرا(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شیعیان دانست والگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا( صلی الله علیها و آله )  را برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: زن زیر بنایی‌ترین پایه‌های اخلاقی را در یک جامعه رقم می‌زند و با استفاده از پایگاه اجتماعی مختلف نقش‌های گوناگونی را عهده‌دار می‌شود که در نهایت منجر به ترویج عدالت خواهد شد.

بهادری افزود:در جامعه امروزی زن به عنوان تکمیل کننده شخصیت اخلاقی فرد بار سنگینی را بر دوش دارد. او با ایمان و تقوای خود می‌تواند مکتبی بسازد که هر کسی لیاقت حضور در این مکتب الهی را پیدا نکند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، گفت: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و دینی به مناسبت روز زن توسط هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر و هجرت و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در شهر  دهدشت و بخش‌های سوق، قلعه رئیسی و دیشموک برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از 60 نفر از بانوان عرصه تبلیغ طی مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه شهر دهدشت، دادستان شهرستان چرام و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی تجلیل شد.

شایان ذکر است، مولودی خوانی، اجرای سرود ، مسابقه و اهداء جوائز از دیگر برنامه های این جشن بود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 979834

مهمترین اخبار ایران و جهان: