نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 20:09

افزایش نرخ سرویس مدارس در شهر زنجان

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان از عدم تمکین رانندگان سرویس‌های مدارس از نرخ مصوب شورا خبر داد و گفت: افزایش این نرخ این سرویس‌ها پیشنهاد و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید نجفی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر ویژه بودن شرایط برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان مدارس اظهار کرد: عدم تمکین رانندگان وسایل نقلیه از نرخ‌های مصوب در شورای شهر، موجب پیشنهاد افزایش نرخ شده است.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر زنجان افزود: برابر پیشنهاد ارائه شده، درخواستی مبنی بر افزایش نرخ سرویس دانش‌آموزان شهر زنجان برابر با تورم 46.5 درصدی اعلامی از سوی بانک مرکزی ۴۶.۵شده است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه و دقت در انعقاد قرارداد با رانندگان سرویس توسط مدیران مدارس افزود: این سرویس‌دهی باید با نظارت دقیق از طریق انجمن اولیا و مربیان انجام شود.
نجفی سنجش موارد از زوایای مختلف را مورد تأکید قرارداد و گفت: در این مورد ضمن لحاظ کردن درخواست دو طرف، نظارت‌ها هم با دقت انجام شود.
در این جلسه با توجه به اعلام نرخ‌های جدید و تصویب اعضا مقرر شد بر اساس نوع سرویس خودرو سواری با لحاظ مسیر نزدیک و متوسط و دور 500 و 600 و 700 هزار تومان از دانش‌آموزان دریافت شود.
همچنین نرخ ون برای مسیرهای نزدیک و دور به ترتیب ۳۵۰ هزار تومان و 400  و 450 هزار تومان و مینی‌بوس و اتوبوس به ترتیب  ۳۰۰ هزار تومان، ۳۵۰ هزار تومان و ٤٠٠ هزار تومان به تصویب رسید.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549278

مهمترین اخبار ایران و جهان: