نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 18:39

تاج: ارزیابی تیم ملی مثبت است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی من از تیم ملی فوتبال مثبت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی تاج عصر امروز در حاشیه مجمع عمومی فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: برنامه تیم ملی تغییر جدی ندارد، و اگر تغییری قرار است رقم بخورد باید در فدراسیون اعلام شود.

وی با اشاره به بازی با قطر بیان کرد: ارزیابی من از تیم ملی مثبت است، بازی با تیم های بزرگ مشکلاتی وجود دارد، بعضی از کشورها برای زدن مهر ایران در پاسپورت با مشکلاتی مواجه هستیم ولی با همه شرایط داریم بازی ها را انجام می دهیم و امیدواریم نتایج خوبی در رقابتهای جام ملتهای آسیا کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم آلومینیوم اراک گفت: امروز بازدیدی از وضعیت باشگاه داشتم، بسیار به این تیم امیدوارم شدم، چمن و ورزشگاهی که ۱۵ ساله به باشگاه واگذار شده، کار بسیار خوبی است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: آلومینیوم رختکن عالی ایجاد کرده، زمین چمن ورزشگاه بسیار خوب است، از سه، چهار تا چمن خوب ایران است.

تاج در خصوص برکناری افشاریان تصریح کرد: چیزی در این خصوص نشنیدم، اما بحث عمده مجمع امروز بحث داوری بود، امام جمعه اراک هم از داوری گلایه دارد، که از موارد استثنا و در حد خود جالب است، امیدوارم شرایط خوبی برای بحث داوری رقم بخورد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584278

مهمترین اخبار ایران و جهان: