نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 19:29

کارکنان مجموعه ثبت احوال مرزداران و حافظان حریم هویت هستند

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارکنان مجموعه ثبت احوال به عنوان حافظان و مرزداران حریم هویت هستند، گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از اولویت‌های دولت و مورد تاکید ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزارش فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی "استاندار سیستان و بلوچستان" به مناسبت سوم دی ماه گرامی داشت روز ثبت احوال با حضور در همایش پاسداران هویت، از کارکنان مجموعه ثبت احوال به عنوان حافظان و مرزداران حریم هویت یاد کرد و از تلاش‌های همکاران این مجموعه قدردانی کرد.

کرمی در این همایش اظهار داشت: دقت، تلاش، امانت داری و احساس مسئولیت کارکنان مجموعه ثبت احوال باعث نامگذاری و ثبت سوم دیماه به عنوان روز ثبت احوال در تقویم شده است که این اقدام،گامی برای ارج نهادن به تلاش های مجموعه ثبت احوال است.

 وی تلاش مجموعه این کارکنان را زیر بنای نیل به توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: توسعه دولت الکترونیک یکی از اولویت‌های دولت و مورد تاکید مقام ریاست جمهوری است که باید همه مسئولین در این حوزه تلاش کنیم چرا که توسعه دولت الکترونیک لازمه اقتصاد دیجیتال و بستری مناسب برای حضور گسترده مردم در حوزه‌های مختلف و بهره‌مندی از حقوق شهروندی و تسهیل مسیر خدمتگزاری است.

 استاندار تاکید کرد: در حوزه فناوری انجام امور به کندی صورت می‌گیرد که باید همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تلاش کنند تا سرعت انجام امور را بدون حضور و مراجعه مستقیم مردم فراهم کنند.

 کرمی خاطرنشان کرد: همواره انتظار من از مسئولین این است که نوآوری، خلاقیت و استفاده از فن آوری‌های نوین را برای پیشبرد امور به کار گیرند.

 وی بیان داشت: باید در مراجعات مردمی همه مراجعین را به صورت یکسان ببینیم و نباید افراد برایمان فرق داشته باشند.

استاندار در این همایش توصیه کرد: با انسجام و هم افزایی و همچنین دقت در امور و استفاده از حداکثر زمان در ساعات اداری و پرهیز از روزمرگی به مردم خدمت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام توحیدی است و باید نگاه همه مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم توحیدی باشد چرا که ما برای اجرای فرمان الهی آمده‌ایم و رسالت ما ادامه حرکت انبیا و ائمه برای هدایت مردم است.

کرمی بیان کرد: ما در فضای جنگ شناختی و ترکیبی دشمن قرار داریم و دشمن در این مسیر همه آحاد مردم از جمله مسئولین و کارکنان را هدف قرار داده است تا ذهن‌ها اشغال و به سمتی که می‌خواهد هدایت کند لذا باید با هوشیاری و تمرکز بر کار حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم در ساعت اداری داشته باشیم.
 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614734

مهمترین اخبار ایران و جهان: