نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 10:18

کشف ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق در بازجویی‌ به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ضبط خودرو در سمنان و وصول شکایت مالباختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده با تشکیل کارگروهی از نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس و به‌کارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم، هویت سارق شناسایی و به تمامی واحدهای عملیاتی سطح شهرستان ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بیان کرد: سرانجام گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهدا حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی سارق را مشاهده و با آنکه وی پس از رؤیت مأموران قصد متواری شدن را داشت در یک عملیات برق‌آسا توسط مأموران گشت انتظامی دستگیر شد.

عرب با بیان اینکه در بازجویی اولیه، متهم معتاد انگیزه خود از سرقت‌ها را تهیه پول برای مصرف مواد مخدر اعلام کرده بود، افزود: سارق در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اقرار کرد.

وی با اشاره به اینکه سارق با استفاده از تاریکی شب و با انتخاب خودروهایی که ایمنی پایین‌تری داشتند در مناطق خلوت اقدام به سرقت محتویات آنها کرده بود، توصیه کرد: شهروندان از وسایل بازدارنده نظیر دزدگیر مناسب، دوربین مداربسته در پارکینگ استفاده و از پارک وسیله نقلیه خود در مناطق تاریک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده رفت و آمد افراد مشکوک در محله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585834

مهمترین اخبار ایران و جهان: