نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 16:05

ارزش‌های الهی، مهم‌ترین خط قرمز انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نظام اسلامی میراث شهداست و اموری که موجب هتک حرمت به حدود الهی شود به‌هیچ ‌عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ارزش‌های الهی را مهم‌ترین خط قرمز انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: بر همه‌ی ما واجب است که بادقت از رعایت حدود الهی مراقبت کنیم. قطعا این مهم در مناطقی که معطر به خون‌های پاک شهیدان است نیازمند توجهی دوچندان است.

وی ادامه داد: در رابطه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر در بعضی شهرستان‌ها رخ داد، بنده اطمینان دارم که تعمدی در کار نبوده است اما از محضر شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، به‌ویژه شهید دکتر «محمدعلی عطایی شورچه» و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» که پس از سال‌ها پیکر مطهرش بازمی‌گردد، عذرخواهی کرده و قاطعانه عرض می‌کنم که تکرار این مسائل قابل قبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه شادمانی جامعه را در کنار حفظ ارزش‌های الهی ارزشمند دانست و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های عمومی نیازمند نگاه کارشناسانه و هنرمندانه است و اگر مسوولان امر از این نگاه برخوردار نیستند، باید از مشورت و همراهی اهل فن بهره بگیرند.

وی افزود: اصل ایجاد شادمانی مهم، مطلوب و مشروع است، اما گاهی به‌دلایل نبود تخصص یا تعهد، این مقصود خیر به اقدام منکر تبدیل می‌شود. نظام اسلامی میراث شهداست و اموری که موجب هتک حرمت به حدود الهی شود به‌هیچ ‌عنوان پذیرفته نیست.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601434

مهمترین اخبار ایران و جهان: