نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 10:02

افتتاح چند طرح کشاورزی همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح چندین طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: در مجموع میزان کل اعتبار هزینه شده برای طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان ۲۷ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال است.

روح‌الله حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس به تشریح طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان پرداخت و اظهار داشت: پروژه شهرک گلخانه‌ای وحدت از جمله پروژه‌ شاخصی است که در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان میزان کل اعتبار هزینه شده در پروژه مذکور را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح ۴۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی ادامه داد: پروژه سیلوی نگهداری غلات در شهرستان خدابنده و پروژه استخر معیشتی روستای« اردجین» از محل تعهدات دوره نخست سفر رئیس جمهور به استان در شهر ستان خرمدره افتتاح می‌شود.

حسنی با اشاره به افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزی به اراضی پایاب سد کینه ورس در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: میزان کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین از افتتاح پروژه توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سطح استان خبر داد و افزود: در مجموع میزان کل اعتبار هزینه شده برای طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان ۲۷ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613978

مهمترین اخبار ایران و جهان: