نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 23:49

تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در سوسنگرد+عکس

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ اهالی شهرستان دشت آزادگان در شهر سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، به مناسبت فرا رسیدن سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت جانسوز دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع بزرگ اهالی شهرستان دشت آزادگان در شهر سوسنگرد دیار سردار شهید حبیب شریفی برگزار شد.

در این تجمع بزرگ که در میدان لاله شهر سوسنگرد برگزار شد اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان سوسنگردی و روستاهای شهرستان دشت آزادگان حضور داشتند.

 

اهالی روستاهای مختلف شهرستان دشت آزادگان خود را به شهر سوسنگرد رساندند و در تجمع سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهر شرکت کردند و در سوگ مادر سادات به عزاداری پرداختند.

 

در تجمع بزرگ مردم سوسنگرد و همشهریان سرباز فداکار شهید محمدرضا سبحانی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مداحان اهل بیت عصمت و طهارت امین حمادی و رحیم عبیداوی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند و تابوت حضرت صدیقه طاهره(س) نیز به‌صورت نمادین تشییع شد.

 

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک ایستگاه صلواتی توسط هیأت فاطمه الزهرا(س) شهر سوسنگرد برپا شد.

 

در این ایستگاه صلواتی که جنب فرمانداری شهرستان دشت آزادگان برپا شد جوانان سوسنگردی به پذیرایی از شیعیان و عزاداران فاطمی پرداختند.

 

همچنین همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت جمعی از جوانان سوسنگردی و هیأت فرهنگی مذهبی شهدای سوسنگرد ایستگاه صلواتی در جوار گلزار شهدای سوسنگرد برگزار شد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607634

مهمترین اخبار ایران و جهان: