نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 14:35

محدودیت‌های ترافیکی ایام الله راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان آذربایجان‌غربی محدودیت‌های ترافیکی ایام الله راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر ارومیه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ حجت مشتاق رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی آذربایجان‌غربی محدودیت‌های ترافیکی ایام الله راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر ارومیه را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و سایر شهرستان های تابعه استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

مشتاق افزود: از ساعت  ۰۸:۳۰ روز شنبه ۱۳ آبان ماه تا پایان مراسم  محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر های اعلام شده و کلیه مسیرهای منتهی به  ( خیابان پنجراه به سمت میدان انقلاب ، تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب ، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه) ممنوع  خواهد بود و شهروندان جهت رسیدن به مقصد شان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پارک  خودرو در حاشیه مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و از ساعت ۰۶:۰۰ نسبت به پاکسازی مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب اقدام و در صورت توقف، خودروی آنها با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان در پایان تاکید کرد: ورود موتور سیکلت نیز در مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود و از شهروندان محترم تقاضا داریم همانند سنوات گذشته همکاری لازم را با خادمین خود در انتظامی استان را داشته تا مراسم به نحو مطلوب و باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559734

مهمترین اخبار ایران و جهان: