نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 22:01

فردا، همه جغرافیای خراسان‌جنوبی صحنه حضور راهپیمایان 13 آبان

هرچند همانند همیشه مردم اهل سنت و تشیع خراسان‌جنوبی به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ خواهند آمد اما امامان جمعه اهل سنت و تشیع و مسوولان استان نیز از آن ها برای این حضور دعوت به عمل آوردند.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ فردا باز دوباره حضور، باز حماسه، باز حضور دانش آموزان استکبار ستیز در صحنه، باز اجتماع های مردمی، باز حضور کودکان و نوجوانان، بازحضور دانشجویان، باز حضور همه همه و خراسان جنوبی یک پارچه فریاد استکبار ستیزی و حمایت از فلسطین.

فردا بار دیگر همانند همیشه خراسان جنوبی به میدان می آیند و به اقیانوس حضور مردمی ایران در یوم الله ۱۳ آبان می پیودند و اعلام می کنند که همانند همیشه پای نظام و رهبری و این انقلابی که برای آن خون ها داده اند ایستاده اند و حامی همه مظلومان عالم از جمله فلسطینیان هستند.

هرچند همانند همیشه مردم اهل سنت و تشیع خراسان جنوبی به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان  ۱۴۰۲ خواهند آمد اما امامان جمعه و مسوولان خراسان جنوبی نیز از آن ها برای این حضور دعوت به عمل آوردند.

دعوتنامه حضور نماینده ولی فقیه

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه با صدور پیامی از آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد، متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم

اتی امر الله فلا تستعجلوه

عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی سران درنده خوی جبهه باطل را چنان سردرگم کرد که با کشتار جنون آمیز کودکان و زنان بی دفاع غزه در نابودی حتمی خود شتاب می‌کنند.
صحنه های امروز فلسطین دل هر انسان آزاده را به درد می آورد.

رژیم سفاک صهیونیستی با میدان داری آشکار آمریکای جنایتکار در صدد است شکست مفتضحانه خود را با نسل کشی و قتل عام مردم بی گناه جبران کند.

غافل از اینکه خداوند قادر متعال خونخواه مظلوم است و با جهاد جوانان فلسطینی نابودی این غده سرطانی قطعی و نزدیک است.

اینجانب در این شرایط رویارویی جبهه حق و باطل از عموم مردم آزاده ،خصوصا جوانان غیرتمند خراسان جنوبی دعوت می کنم با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سیزده آبان ، حماسه دیگری در دفاع از مظلومان و محکومیت جلادان صهیونیستی و استکبار جهانی رقم زنند.

و ما النصر الا من عند الله 

دعوت نامه حضور شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی

شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز با صدور اطلاعیه ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد. در این اطلاعیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزدهم آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.  

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی  حماسۀ جاویدان قیام  اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در عصر حاضر است؛ و آمریکای جنایتکار، مصداق اتم استکبار جهانی و طاغوت اعظم است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش به مردم بی دفاع غزه، آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است.

بدینوسیله از عموم  اقشار مختلف مردم شریف خراسان جنوبی، خصوصا دانش آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می شود با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری هیهات منا الذله  و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند و  حمایت قاطع خود را از مردم صبور و پیروزمند فلسطین اعلام نمایند.

مراسم راهپیمایی در مرکز استان شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح، از میدان ابوذر به سمت میدان قدس و با سخنرانی جناب دکتر اسماعیلی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

دعوت امامان جمعه و اهل سنت برای حضوردرمیانی ها

امامان جمعه اهل سنت و شیعه و فرماندار شهرستان دارالتقریب درمیان نیز با انتشار پیامی از مردم این شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورند.

در این دعوتنامه آن ها آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

در دفتر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، یوم الله ۱۳ آبان سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام راحل(ره) به ترکیه و حماسه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می باشد.

سیزدهم آبان، نقطه عطف تاریخی و روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که لبریز از مبارزات انسانهای شریف و آزادی خواهی است که با ذلت ناپذیری از طاغوتیان به پا خاسته و مبارزه کرده اند، این نقطه با راهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت زمانه و استکبار جهانی شور و جانی دوباره گرفت، با قیام دانش آموزان و دانشجویان آزاده و آزادی خواه امتداد و با انقلاب اسلامی به ثمر رسید و در نهایت در آبان ۱۳۵۸به تسخیر لانه جاسوسی انجامید.

در این زمانه حساس که خوی وحشیگری رژیم کودک کش اسرائیل به اوج خود رسیده و خشم جهانی بر علیه این جنایات برانگیخته گردیده از عموم مردم شهید پرور شهرستان دارالتقریب درمیان بویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می‌نماییم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان که نماد مبارزه با مستکبرین و ظالمین تاریخ بویژه آمریکا و اسرائیل است شرکت فرمایید و برگ زرین دیگری از حضور آگاهانه مردم برای دفاع از مظلومان زمان در مقابل ظلم ظالمان بویژه ظلم به مسلمانان جهان را به ارمغان آوریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560078

مهمترین اخبار ایران و جهان: