نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 20:10

شخصی اداره شدن به ساختار هیأت‌ها آسیب می‌زند

مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان با اذعان به اینکه کار در برخی هیأت‌ها قائم به شخص اداره می‌شود، گفت: این نوع مدیریت به همه ساختارها آسیب می‌زند و پیشبرد اهداف به این راحتی میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه هیأت بدمینتون استان با ابراز همدردی با مردم غزه و آرزوی پیروزی برای این مردم صبور اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در مورد متعلق بودن آینده به مردم فلسطین، بسیار نویدبخش است.
مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حال هیأت بدمینتون از دید اداره کل ورزش و جوانان خوب است، افزود: آرامش موجود در این هیأت منجر به پیشبرد اهداف می‌شود، چرا که برای هیأت ساختار تعریف شده و در واقع کارها قائم به شخص نیست.
وی با اذعان به اینکه کار در برخی هیأت‌ها قائم به شخص اداره می‌شود، تصریح کرد: این نوع مدیریت به همه ساختارها آسیب می‌زند و پیشبرد اهداف به این راحتی میسر نمی‌شود.
بازرگان با ابراز رضایت از وضعیت هیأت بدمینتون زنجان افزود: واقعیت این است که با گذشته که این ورزش به عنوان یکی از موفقیت‌های زنجان مطرح بود فاصله وجود دارد و ما باید به نقطه اوج بازگردیم و تیم مستقر در این هیأت این امید را در ما ایجاد کرده است.
مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اینکه کمتر استانی در رشته بدمینتون به لحاظ سخت‌افزاری شرایط زنجان را دارد، ادامه داد: به غیر از امکانات موجود در نهادها، زنجان سه سالن اختصاصی برای این رشته دارد که باید از این امکانات استفاده بهینه شود.
وی ادامه داد: زنجان به عنوان پایگاه بدمینتون آماده هر نوع همکاری با فدراسیون در برگزاری اردوها و مسابقات در همه سطوح است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551578

مهمترین اخبار ایران و جهان: