نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 20:43

سرمربی گیتی‌پسند: می‌توانیم بهتر از این باشیم

سرمربی تیم والیبال گفت: بازیکنان یک بازی تاکتیکی انجام دادند و مواردی که در تمرینات مطرح شده بود در زمین پیاده شد، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و از داشته‌های خود به خوبی استفاده کردیم، بازیکنان یک بازی تاکتیکی انجام دادند و مواردی که در تمرینات مطرح شده بود در زمین پیاده شد، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: سایپا با تیم‌های خوبی بازی کرده بود و روند خوبی داشت اما بدنشاسی هم گریبان‌گیر آن‌ها بوده است، ما می‌توانیم در هفته‌های آینده بهتر از این باشیم‌.

عقیلی تصریح کرد: تیم گرگان از مهره‌های خوبی برخودار است، بازیکنان در تیم‌ها پخش شده‌اند و فکر می‌کنم بازی سختی داشته باشیم. در دریافت مشکل داشتیم.

امیر حسینی، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم، ما امروز کارایی‌ای که باید را نداشتیم، به دلیل این که دریافت‌کننده اول ما مصدوم بود، در دریافت‌ها مشکل داشتیم، اگر بازیکنان به خودباوری می‌رسیدن برنده این دیدار می‌شدیم، امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: دو ست اول در ابتدا جلو افتادیم اما نتوانستیم بازی را نگه داریم، بازیکنان ما از نظر روحی روانی آسیب دیدند، باید از این نظر به روی تیم کار کنیم‌‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558278

مهمترین اخبار ایران و جهان: