نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 16:53

طفره مدیر اف‌بی‌آی از پاسخ به سوال نماینده جمهوری‌خواه در مورد امنیت آمریکا

سوال نماینده حزب جمهوری‌خواه آمریکا از مدیر اف‌بی‌آی در مورد اینکه آیا در دوران ریاست جمهوری بایدن امنیت آمریکا بیشتر شده است یا خیر؟ بدون پاسخ باقی ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کریستوفر رای» مدیر اف بی آی نتوانست پاسخ سوال نماینده جمهوری‌خواه را در رابطه با این موضوع که آیا در دوران بایدن، امنیت آمریکا بیشتر شده است، را بدهد و از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت.

به گزارش «نیوزویک» مدیر اف‌بی‌آی، در اظهاراتی در کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا عنوان کرد که ایالات متحده با خطر بالای تهدیدات تروریستی مواجه است اما مستقیما به سوال یک قانون‌گذار جمهوری خواه در مورد ناامن تر شدن کشور در دوران ریاست جمهوری جو بایدن پاسخ نداد.

کریستوفر رای به عنوان نماینده جمهوری‌خواهی که از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سمت خود منصوب شده است در جریان جلسه کمیته سنا سخنرانی کرد. جایی که در ابتدا از وی در مورد درگیری‌های میان ر‌ژیم صهیونیستی و حماس  تاثیرات آن بر ایالات متحده سوال شد. وی در پاسخ به این سوالات عنوان کرد که تحت تاثیر افزایش درگیری‌های میان حماس و رژیم صهیونیستی از تاریخ ۷ اکتبر، تهدیدات بیشتری از سوی گروه‌های مخالف ایالات متحده  متوجه این کشور شده است.

با این حال زمانی که «ریک اسکات» سناتور جمهوری خواه آمریکا از ایالت فلوریدا در اقدامی برای انتقاد از سیاست های دولت بایدن از مدیر اف‌بی‌آی پرسید که آیا ایالات متحده در دوران روی کار آمدن جو بایدن ناامن تر شده است یا خیر. رای به سوال وی با تاخیر پاسخ داد و از جواب دادن به آن طفره رفت. اسکات پس از این جلسه در صفحه توئیترش در جمله‌ای انتقادی خطاب به مدیر اف‌بی‌آی نوشت: همه ما واقعیت را می‌دانیم.

جدا از این، پاسخ رای به سوال اسکات بدون هیچ اشاره‌ای به تاثیر سیاست‌های دولت بایدن بر امنیت ایالات متحده عنوان شد و وی سعی کرد تا در پاسخش نکات کلی را در مورد تهدیدات تروریستی که متوجه این کشور است، بدون هیچ شواهد و مدارکی مطرح کند.

رای در پاسخ به سوال نماینده ایالت فلوریدا اینطور گفت: باید به شما بگویم که در حال حاضر تهدیدات تروریستی افزایش یافته است. با این حال، من فکر می‌کنم که کشور در راستای اجرای قانون اقدامات زیادی انجام داده است تا آمادگی بیشتری برای مقابله با آنها داشته باشد.

اظهارات رای در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی تحت حمایت‌های دولت بایدن شدیدترین حملات هوایی خود را به نوار غزه انجام داده است و نیروهای زمینی این رژیم از روز یکشنبه وارد این منطقه شده‌اند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557978

مهمترین اخبار ایران و جهان: