نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 11:21

کودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکهکودکان غزه وارثان قدس شریف خواهند بودند گفت: جهان اسلام و تمام ملت‌های آزاده باید در حمایت نظامی، سیاسی و ... از مردم فلسطین قیام کنند و وارد میدان شوند.

زهرا براتی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه حمله به بیمارستان المعمدانی نهایت ظلم و خوی جنایتکارانه‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نشان داد افزود: فلسطسنیان از شدت بمباران‌ها به بیمارستان‌ها و مدارس سازمان ملل پناه آورده‌اند اما این مکان‌ها هم با توحش و رذالت صهیونیست مورد تهاجم قرار می‌گیرد و هزاران نفر از غیرنظامیان زنان و کودکان بی‌گناه در این فاجعه انسانی به شهادت می‌رسند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها در سکوت مجامع بین‌المللی از تسلیحات نامتعارف از جمله حاوی فسفر سفید استفاده کرده و بیمارستان المعمدانی با یک بمب یک تنی با قدرت تخریب بسیار بالا مورد هدف قرار گرفته است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: امروز با وجود خروش انسان‌های آزاده در سرتاسر جهان این جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین متوقف نشده و سازمان ملل متحد به مسئولیت و وظایف خود در قبال مردم بی‌دفاع فلسطین عمل نمی‌کند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر درماندگی در عملیات طوفان‌الاقصی و به خیال خود برای جبران شکست در حال ارتکاب جنایات تمام‌عیاری علیه مردم غزه است اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این شکست غیرقابل ترمیم است و هر روز بر جهانیان وجوهی از خباثت و رذالت این رژیم کودک‌کش نمایان می‌شود.

براتی بیان کرد: آمریکا در روزهای اخیر و همزمان با حمایت گسترده نظامی و سیاسی، تسلیحات جدیدی برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده و این جنایت وحشیانه پس از نشست فرمانده سازمان تروریستی سنتکام با وزیر جنگ رژیم صهیونستی رقم خورد‌

وی تصریح کرد: شیطان بزرگ آمریکا با حمایت و تجهیز از رژیم صهیونیستی در این نسل‌کشی دخیل است و این جنایت آمریکایی-اسرائیلی نباید بدون پاسخ بماند چراکه دنیای اسلام در برابر قضیه فلسطین مسئول بوده و دارای تکلیف دینی است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی باید در راستای احقاق حقوق پایمال شده مردم بی‌دفاع فلسطین اقدام کنند ضمن اینکه هر کوتاهی در پاسخ به این اقدام ددمنشانه به تکرار این عمل وحشیانه منجر خواهد شد.

وی بیان کرد: مسأله فلسطین معیار پایبندی به اصول انسانی است و امروز قلب هر انسان آزاده فارغ از مذهب، نژاد و زبان از فاجعه هولناک غیرانسانی بیمارستان المعمدانی به درد آمده است.

براتی گفت: جهان اسلام و تمام ملت‌های آزاده باید در حمایت نظامی، سیاسی و ... از مردم فلسطین قیام کنند و وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه خواستار حمایت همه‌جانبه از فلسطین و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به نوار غزه هستیم، گفت: تنها راه حل مسأله فلسطین مقاومت و مبارزه است، این ملت به فضل الهی از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است و بنیان سست و عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی هر روز بیشتر به نابودی ابدی نزدیک‌تر می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان اذعان کرد: جهت حرکت تاریخ را خون مظلومان مشخص می‌کند و کودکان غزه وارثان قدس شریف و فاتح آن خواهند بودند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543278

مهمترین اخبار ایران و جهان: