نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 11:51

تلاش بسیجیان برای کاهش مشکلات مردم

فرمانده سپاه سلمان گفت: بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با همراهی دولت مردان انقلابی و سایر مسئولین پرتلاش و زحمت کش مسائل و مشکلات را کنترل و کاهش خواهند داد.

به گزارش خبرگزری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در اجتماع ده ها هزار نفری بسیجیان زاهدان اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه ای بود که امام خمینی رحمت الله علیه با هوشیاری و آگاهی از تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را تاسیس و سازماندهی نمود.

وی افزود: بسیج در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی توانست ثمرات فراوانی را برای اسلام، انقلاب و مردم به دست بیاورد؛ اگر بسیج نبود شاید شرایط در فتنه هایی که علیه کشور ما رقم خورد به گونه ای دیگر رقم می خورد.

شفائی تصریح کرد: بسیجیان ما همواره در عرصه هایی که نیاز کشور بوده ورود کرده و به مقابله با دشمنان پراختند؛ بسیجیان ما امروز توانسته اند در عرصه فضای مجازی سازماندهی مناسبی علیه دشمن داشته باشند.

وی افزود: از سال گذشته بسیج سه محور را برای فعالیت خود برگزید که شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرین می باشد؛ ما امروز افتخار می کنیم در عرصه فضای مجازی حرف های زیادی برای گفتن داریم. بسیجیان ما امروز با هوشیاری از فضای مجازی برای مقابله با دشمن به خوبی بهره می برند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: با فعال سازی پایگاه های مقاومت در اقصی نقاط استان فرصت خدمت رسانی به مردم به خوبی فراهم شده و با قدرت لایزال الهی بسیجیان ما به دنبال انجام رسالت و ماموریت خود هستند.

شفائی تصریح کرد: ما پیوسته در حال رصد تهدیدات دشمن هستیم و به فضل الهی نخواهیم گذاشت دشمنان قسم خورده نظام و مردم به اهداف پلید خود برسند.

وی افزود: دشمنان ما در مسیر دشمنی خود بر اعتقادات و فرهنگ ما هجمه دارند و به دنبال آن هستند تا فرهنگ و اعتقادات مردم ما را خدشه دار کنند؛ دشمنان به دنبال القای ناامیدی به مردم هستند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با همراهی دولت مردان انقلابی و سایر مسئولین پرتلاش و زحمت کش مسائل و مشکلات را کنترل و کاهش خواهند داد.

شفائی تصریح کرد: امروز همه عظمت پوشالی آمریکا، اسرائیل و سایر ایادی استکبار با عملیات طوفان الاقصی و حرکت تاریخی رزمندگان فلسطینی از بین رفت؛ در این عملیات هویت پوشالی آنان عریان گشت و ماهیت آنان بر همگان ایان شد.

وی افزود: رزمندگان با توکل به فرهنگ بسیجی موفقیت بزرگی را رقم زدند؛ این پیروزی کم نظیر در تاریخ اسلام باعث شد که دشمنان صهیونیستی دچار شکستگی بشوند که به فرمایش مقام معظم رهبری غیر قابل ترمیم است.

شفایی در ادامه گفت: جبهه استکبار برای جبران شکست خود تمام ظرفیت خود را به میدان آورده است و از آنجا که جرات مقابله با رزمندگان اسلام را ندارند به بمباران کودکان، زنان و مردن فلسطین دست می زنند.

وی افزود: امروز کمتر از ۱۰ درصد جنایات رژیم صهیونیستی برای جهانیان مخابره شده است اما همین میزان هم برای انزجار جهانی از صهیونیست ها کافی بود؛ امروز در جای جای جهان فریاد دفاع از فلسطین و انزجار از استکبار جهانی شنیده می شود.

فرمانده سپاه سلمان گفت: رزمندگان و مردم فلسطین مظلوم اما مقتدر هستند و مردانه در میدان ایستاده و با آمریکا و اسرائیل در حال مبارزه هستند؛ امروز حاکمان اسلامی و امت اسلام در معرض آزمایشی بزرگ قرار دارند؛ امروز روز سکوت، تماشا کردن و بی تفاوتی نیست.

شفائی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان امروز اعلام می کنیم برای مقابله با دشمن و کمک به مردم مظلوم فلسطین آماده ایم و از هیچ کمکی فروگذار نمی کنیم.

 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582778

مهمترین اخبار ایران و جهان: