نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 12:05

زائران خانه خدا برای پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی دعا کردند+فیلم

با ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، زائران خانه خدا و مسجدالنبی (ص) در کنار متولیان حرمین شریفین آن را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف و پیروزی مردم فلسطین دعا کردند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سه هفته از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و پس از شکست قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست‌ها برای بقای خود از هیچ جنایتی دریغ نکرده و کودکان و حتی بیمارستان‌های فلسطین را هدف حمله قرار می‌دهند.

پس از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، جمعی از مردم جهان به پا خاسته و در حمایت از مردم فلسطین خواستار پایان جنگ شدند.

مردم در کشورهای مختلف جهان نسبت به نسل‌کشی در فلسطین واکنش نشان دادند. در این بین جمعی از مسلمانان در مکه مکرمه و مدینه منوره نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

امام جماعت مسجدالنبی (ص) نه تنها در نماز جمعه این هفته، بلکه هفته گذشته نیز جنایت‌های اسرائیل غاصب در فلسطین را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف و نجات مردم فلسطین از رژیم اشغالگر قدس دعا کرد.

پس از انتشار تصاویری از بمباران بیمارستان‌هایی در فلسطین در رسانه‌های مختلف جهان و شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از این جنایات در نماز جمعه این هفته مسجدالنبی (ص) در دست برخی نمازگزاران بود و آن‌ها این تصاویر را پس از نماز جمعه هم بین یکدیگر توزیع می‌کردند تا مظلومیت مردم غزه را یادآور شده و اقدامات ضدانسان را در این منطقه محکوم کنند.

دعا برای پیروزی مردم فلسطین در مسجدالحرام

روز گذشته نیز نه تنها امام جماعت مسجدالنبی در نماز جمعه بلکه نمازگزاران برای آزادی قدس شریف و افزایش توان مردم فلسطین به منظور مقابله با رژیم صهیونیستی دعا کردند.

همچنین امام جماعت مسجدالحرام در خطبه‌های نماز جمعه و پس از برخی نمازهای یومیه به ظلم صهیونیست‌ها به مردم فلسطین اشاره کرده و همراه با نمازگزاران برای پیروزی حق علیه باطل و نابودی اسرائیل غاصب دست به دعا شدند.

زائران و نمازگزاران نیز از خداوند سلامتی، توان مبارزه و شکست استکبار برای فلسطینی‌ها را در کنار حفظ مسجدالاقصی طلب کرده و دست‌های دعا را در جوار کعبه رو به آسمان بلند کردند و نوای «اللهم انصر اخواننا فی فلسطین» سر دادند.

همچنین یکی از زائران خانه خدا در طواف گِرد کعبه در حالی که از جنایت‌های صهیونیست‌ها به ستوه آمده بود، از خداوند پیروزی مردم فلسطین بر رژیم اشغالگر قدس را طلب کرد و رو به خانه خدا برای حفظ و سلامتی مردم غزه و پیروزی آن‌ها و آزادی مسجدالاقصی و قدس از چنگال صهیونیست‌ها دعا کرد و زائران نیز آمین‌ می‌گفتند.

 در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید:

به گزارش فارس، پیش از این مقامات عربستان که مذاکرات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را کلید زده بودند، آن را به حالت تعلیق درآورده و از مردم فلسطین دفاع کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544978

مهمترین اخبار ایران و جهان: