نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 15:38

ستاره منچستر یونایتد: فضای مجازی زندگی‌ها را نابود می‌کند

بازیکن منچستر یونایتد که چندی پیش به دلیل فساد اخلاقی، هفته‌ها محروم بود، رسانه‌ها را دروغگو خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونی، بازیکن منچستریونایتد که این روزها به کیسه بوکس رسانه‌ها بدل شده معتقد است برای مطبوعات «حقیقت دیگر معنا ندارد» و فضای مجازی در حال نابود کردن زندگی‌هاست.

ستاره برزیلی که 2 ماه قبل به خاطر اتهام فساد اخلاقی چند هفته‌ای دور از میادین بود به حواشی این روزهای منچستریونایتد واکنش نشان داد و مدعی شد که رسانه‌ها هیچ کمکی برای بهبود شرایط شیاطین سرخ نمی‌کنند.

آنتونی گفت: انتقادهایی که از بازیکنان سابق منچستریونایتد یا دیگر افراد در رسانه‌ها گفته می‌شود را می‌بینم ولی هیچ گاه ندیدم کسی انتقادی سازنده بکند تا به من کمک کند تا بازیکنی بهتر و حرفه‌ای‌تری بشوم.

این در حالی است که روز گذشته، اریک تن هاگ 4 رسانه مشهور را به دلیل انتشار اخباری از رختکن که او معتقد بود کذب بود، از نشست خبری اخراج کرد و اجازه حضور در کنفرانس را به آنها نداد.

اقدام منچستر یونایتد و اریک تن هاگ حواشی زیادی به پا کرده که می‌تواند برای بازی امشب این تیم مقابل چلسی در اولدترافورد فشار متفاوتی ایجاد کند.

منچستر یونایتد در حالی که در 5 بازی گذشته، 3 شکست تجربه کرده و در رده دهم قرار دارد، امشب باید با چلسی، تیمی که این روزها حالِ خوبی دارد، ‌رقابت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596034

مهمترین اخبار ایران و جهان: