نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 06:28

صادقیانی: کم‌تجربه، اما جنگنده ظاهر شدیم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: در دیدار مقابل شهداب یزد، کم تجربه اما جنگنده ظاهر شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران سال 1402 چهارشنبه، 22 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان هورسان رامسر بود و 3 بر 2 به پیروزی رسید.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر درمورد این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه واقعاً جذاب بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی شوند. کم تجربه عمل کردیم مخصوصا در ست دوم که می‌توانستیم بازی را به نحو دیگری تمام کنیم. به بازیکنان و کادرفنی تیم که جانانه در مقابل تیم خوب و بزرگ شهداب جنگیدند، خسته نباشید می‌گویم. شاهد بازی جوانمردانه‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. تجربه خیلی خوبی از این بازی کسب کردیم و آماده مسابقه بعد خواهیم شد.

همچنین اشکان درخشان، کاپیتان و پاسور تیم والیبال هورسان رامسر هم خاطرنشان کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار با کیفیتی بود. هر کسی این بازی را دید، از آن لذت برد. تاوان جوانی تیم‌مان را دادیم وگرنه میتوانستیم در این مسابقه برنده شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605334

مهمترین اخبار ایران و جهان: