نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 13:15

نقش صنایع شیلاتی در رونق تولید بی بدیل است

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرعامل شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) گفت: بدون شک شیلات هرمزگان از کارخانجات و صنایع شیلاتی در راستای رونق اقتصادی،تولید و اشتغال حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمزگان، مسعود بارانی مدیرکل شیلات استان هرمزگان، امروز در این دیدار با اشاره به نقش شیلات در تامین قسمتی از پروتئین با ارزش جامعه و حصول منابع ارزی و درآمد ملی اظهار داشت: صنعت شیلات می‌تواند نقش بسیار مهمی در درآمدزایی، اشتغال و تامین نیازهای پروتئینی مردم داشته باشد. 

وی تصریح کرد: در کنار اثرات مستقیم فعالیت های شیلاتی، نباید سایر تأثیرات اجتماعی، فرهنگی و دیگر، ناشی از فعالیت این بخش از جمله در حوزه آبزی پروری،صیادی و صنایع شیلاتی را نادیده انگاشت و بی شک حمایت از این صنایع و فعالیت توسعه پایدار استان و کشور را به دنبال خواهد داشت.

  بارانی از شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) به عنوان اولین کارخانه تولید کنسرو ماهی استان و کشور یاد کرد و افزود: امید داریم با توجه به همکاری و تعاملات موجود شاهد رشد چشمگیر و توسعه همه جانبه صنایع شیلاتی باشیم.

  در ادامه مدیرعامل شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس (تن ماهی بندرعباس) گفت: شیلات در استان هرمزگان به محوری طلایی برای توسعه پایدار به ویژه در حوزه اقتصاد دریا محور بدل شده است.

نجفی همچنین به بیان گزارشی از فعالیت های  شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس) و برنامه های این شرکت در مسیر رشد و شکوفایی بیشتر پرداخت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603634

مهمترین اخبار ایران و جهان: