نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 17:00

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک رفت

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان در صورت افزایش حجم ترافیک یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد عادی و روان در جاده‌های شمال جریان دارد ولی معمولا باتوجه به پایان هفته انتظار داریم طی ساعات پیش‌رو شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های استان باشیم.

وی افزود: باتوجه به هشدارها هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف لازم است مردم و مسافران از سفرهای غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شد، گفت: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی را از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین روز پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: همچنین روزهای پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴و یک‌شنبه ۲۶ آذرماه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۲ و پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان‌روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ آذرماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب بیان کرد: اعمال محدودیت‌های اعلام شده منوط به شرایط ترافیک خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه در جاده‌های شمال، گفت: تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603978

مهمترین اخبار ایران و جهان: