نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 09:16

کوتاهی دست متصرفان از اراضی ملی بهشهر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با اجرای سه فقره حکم قلع وقمع و آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بهشهر، هیچ‌گونه پرونده تصرف اراضی ملی اجرا نشده در این شهرستان نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری اظهار کرد: با پیگیری رئیس دادگستری بهشهر دست متصرفان از اراضی ملی در این شهرستان کوتاه و در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، پرونده‌های تصرفات اراضی ملی ورفع تصرف وخلع ید حدود ۱۰هزار متر اقدام و این اراضی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان بهشهر شد.

وی افزود: باوجود اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متصرفان، تصرف اراضی ملی در تمام مناطق کشور وجود دارد اما این اتفاق در استان مازندران به دلیل با ارزش بودن مِلک و بالا بودن حساسیت‌ها بیشتر از سایر مناطق مشاهده می‌شود براین اساس دستگاه قضائی استان مجدانه نسبت به این موضوع حساس است و قاطعانه  با متصرفان اراضی ملی برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: مردم درجهت حفظ حقوق بیت‌المال از تصرف اراضی ملی خودداری و در صورت تخلف به تذکر و هشدارها توجه کرده داوطلبانه و قبل از هرگونه اقدام  قانونی و قضائی نسبت به خلع‌ید اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575678

مهمترین اخبار ایران و جهان: