نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 13:33

افزایش تقاضای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری/ مشکل برق 3 شهرک تا 10 سال آینده رفع شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حجم تقاضا برای زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان به سمتی رفته که برای تامین زمین در شهر‌ک‌های مورد تقاضا با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صنعت یکی از بخش‌های اقتصادی مهم استان است، گفت: چهارمحال و بختیاری خدمات بسیار مهمی را به بخش‌های مختلف کشور عرضه می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی و ارائه خدمات به صنایع کوچک ۲ عاملی است که در هماهنگی امور اقتصادی استانداری مورد توجه قرار گرفت و به اتفاق تیم اقتصادی استان زیرساخت‌های جدیدی در شهرک‌های صنعتی ایجاد شد و در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفیددشت و بروجن مشکل برق را تا ۱۰ سال آینده مرتفع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کمبود آب شرب در شهرک‌های صنعتی و پروژه انتقال پساب شهرکرد به شهرک صنعتی و فولاد سفیددشت ۲ پروژه مهم و در دست اقدام است که در این مسیر تعداد زیادی از واحدهای صنعتی از این پساب که در تصفیه‌خانه شهرکرد تهیه می‌شود استفاده می‌کنند.

منزوی بیان داشت: اتفاقات خوبی در تامین زیرساخت‌های جدید و تعریف شهرک‌های صنعتی جدید در استان افتاده است که این عملیات هزینه بالایی داشت و تأمین آن برای شرکت‌های صنعتی کمک مسئولان کشوری را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ طرح‌ صنعتی استان به پیشرفت فیزیکی بالا رسیده‌اند، اظهار داشت: حجم تقاضا برای زمین‌های شهرک‌های صنعتی به سمتی رفته که برای تامین زمین در شهر‌ک‌های متقاضی‌محور با مشکل مواجه هستیم و نتوانستیم خدمت شایانی به صنعتگران داشته باشیم.

منزوی با اشاره به اینکه حضور اصناف به عنوان واحدهای صنعتی کوچک در شهرک‌های صنعتی برای ما بسیار مهم است، بیان داشت: امسال واگذاری زمین به صنوف کلید خورده و قول داده‌ایم که تا پایان سال به صنف درودگران، پوشاک و فلزکاران تعداد قابل توجهی زمین در ابعاد کوچک واگذار کنیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048078

مهمترین اخبار ایران و جهان: