نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 20:04

آرامش معنوی مهمترین مزیت مدارس صدرا است

اراک- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: آرامش معنوی مهمترین مزیت مدارس صدرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر طاهری عصر سه شنبه در جمع والدین دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم سازمان تبلیغات در حوزه تعلیم و تربیت راه اندازی مدارس صدرا است و سند تحول بنیادین در این مدارس با قوت دنبال می‌شود و تجربه مدارس صدرا قابل الگوگیری برای مدارس کل کشور است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: رویکرد سازمان تبلیغات تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مدارس صدرا است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مدارس صدرا مبدا تحولات بزرگ فرهنگی باشند.

وی ادامه داد: مدارس صدرا یکی از مراکز مهم آموزشی و فرهنگی در کشور است و مهمترین رویکرد این مدارس توانمند سازی دانش آموزان با آموزش‌های کیفی است و نگاه مدارس صدرا به فعالیت‌ها در حوزه آموزش و تربیت تحولی است.

آرامش معنوی مهمترین مزیت مدارس صدرا است

طاهری حرکت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر اهداف مدارس صدرا خواند و گفت: آرامش معنوی مهمترین مزیت مدارس صدرا است و والدین افتخار می‌کنند که فرزندان خود در این مدارس هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در طول چند ماه گذشته با شعارهای پوچ و توخالی به دنبال فریب نوجوانان و دختران ایران اسلامی هستند و امروز باید با توانمند کردن نوجوانان آنها را در برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1049178

مهمترین اخبار ایران و جهان: