نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 11:06

خانه‌تکانی زرند برای پذیرایی از مهمانان نوروزی/ زیبایی‌های این شهر را ببینید

شهرداری زرند از آماده بودن این شهر جهت پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در آستانه نوروز و بهار طبیعت شهرداری زرند با تشدید فعالیت‌های خود، واحد خدمات شهری را تقویت کرده تا با زیباسازی شهر را مهیای پذیرش مهمانان کنند و به نوعی خانه‌تکانی شهری انجام دادند.

 ضیاءالدینی شهردار زرند  امروز اظهار کرد: رنگ آمیزی جداول، بلوارها و زیباسازی شهر، نصب المانهای نوروزی، راه‌اندازی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و پیش‌بینی مراکز اسکان مسافران از عمده‌ترین اقدامات شهرداری زرند جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی است در آخرین روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ فعالیت واحدهای مختلف شهرداری زرند به‌منظور آماده‌سازی شهر بیش از پیش شده است.

 وی ادامه داد: در این ایام در حوزه فضای سبز شهرداری با گل‌کاری سطح شهر، میادین و پارک‌ها و رفوژ خیابان‌ها و نصب هزاران گلدان گل انجام شده است.

 شهردار زرند تصریح کرد: در حوزه عمران شهری با تعریض و تسریع در باز گشایی بعضی معابر خیابان در راستای کم کردن بار ترافیکی و  روان شدن ترافیک شهری در ایام نوروز  و لکه‌گیری بعضی از خیابان‌های سطح شهر و آماده بودن اکیپ شبانه‌روزی در ایام نوروز از دیگر برنامه‌های واحد عمران اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر واحدها، شهرداری با چاپ نقشه راهنمای مسافران نوروزی از شهر و  نصب بنرهای خیر مقدم به مهمانان در جای‌جای شهر و هماهنگی به‌منظور بر پایی کمپ راهنمای مسافران نوروزی و  آماده‌سازی محوطه پارک شهید جهت بر پایی چادر و نیز نصب سفره هفت‌سین، آماده به استقبال رفتن این ایام فرخنده است.

 ضیاءالدینی یادآور شد: با حمایت‌های شورای شهر خوشبختاته کار احداث کارخانه آسفالت در حال انجام است.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101578

مهمترین اخبار ایران و جهان: