نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 17:59

۸۰۰ نفر ازاعضای شبکه تبلیغ خوزستان در زمینه تبلیغ توانمند می‌شوند

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فنون ارائه مفاهیم دینی و توانمندسازی برای ۸۰۰ نفر از اعضای شبکه تبلیغ خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام احسان فردآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به لزوم به روز آوری روش‌ها و مدل‌های تبلیغی در میان مبلغان و شبکه گسترده تبلیغ و با در نظر گرفتن فرصت مغتنم ایام تبلیغی ماه شعبان و به ویژه ماه رمضان نسبت به برگزاری این کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی لازم در دست اقدام قرار گرفت.

وی، ایام ماه رمضان را فرصتی بی نظیر در انجام فریضه ارزشمند تبلیغ عنوان کرد و افزود: با عنایت به این مسئله که با تغییر ذائقه‌ها و روحیات مردم به خصوص نسل جوان ما، شبکه تبلیغی نیز نیازمند به روز آوری برخی نکات و روش‌های نوین و ادای سخنرانی‌هاست، این کارگاه‌ها در ۱۶ نقطه استان خوزستان به عنوان شهر معین طراحی و برنامه‌ریزی شده و سایر شهرهایی که در نزدیکی مراکز برگزاری این کارگاه‌ها قرار دارند، از این فضای آموزشی بهره مند خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: چهار تن از اساتید مطرح و خُبره در ارائه مفاهیم و مباحث آموزشی از شهر مقدس قم دعوت شده‌اند و در خصوص روش‌های نوین تبلیغی با ائمه جماعات، مبلغان و همچنین خواهران مبلغه کارگاه‌ها را اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام فردآقایی، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها توانمندسازی شبکه تبلیغ در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این کارگاه‌های آموزشی صورت گرفته است، بتوان ۸۰۰ نفر از اعضای شبکه تبلیغ خوزستان را آموزش داد و آنها را برای آمادگی تبلیغی در عملیات بزرگ فصل بندگی که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، توانمند کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046478

مهمترین اخبار ایران و جهان: