نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:16

اردبیلی‌ها با پیام «نهضت ادامه دارد» به میدان آمدند

اردبیل- در یوم‌الله ۲۲ بهمن اردبیلی‌ها در خروشی دیگر به صحنه آمدند تا نشان دهند نهضت خمینی همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در حالی در اردبیل و خیابان‌های آن آغاز شد که مردان این دیار از ایستگاه سرعین و زنان استوار آن از میدان شریعتی با سر دادن شعارهای انقلابی، حرکت توفنده خود را آغاز کردند.

این راهپیمایی که به مصلای اردبیل ختم می‌شود، تا یک ساعت دیگر ادامه دارد و اردبیلی‌ها شعارهایی همچون «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست‌، حاج قاسم حاج قاسم راهت ادامه دارد، اردبیلی اویاخدی انقلابا دایاخدی، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و…» سر داده و ادامه راه عزتمندانه انقلاب اسلامی را خواستار شدند.

مردم ولایتمدار و استوار اردبیل در حالی پرچم‌ها و نمادهای با مضامین «ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکا مستکبر»، «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» و «نهضت ادامه دارد»، در دست داشتند که حضور پرشور دهه هشتادی و نودی‌ها در این راهپیمایی چشمگیر بود و از اقشار مختلف مردم به صحنه آمده بودند تا اعلام وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

آنچه در راهپیمایی امسال بیشتر جلوه متفاوت از گذشته داشت، در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ انقلاب اسلامی در دست شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و همچنین وحدت و انسجام بیشتر در ادامه حرکت توفنده انقلاب بود که به نظر می‌رسد مردم ایران بیش از گذشته با عزمی راسخ در صحنه هستند تا به فتنه‌گری‌ها و توطئه‌چینی‌های دشمنان پاسخی کوبنده دهند.

در راهپیمایی امسال شرکت‌کنندگان بارها با سر دادن شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» اعلام آمادگی خود را با خط ولایت نشان داده و ثابت کردند که در ادامه مسیر انقلاب اسلامی در صحنه پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

علاوه بر شهر اردبیل که راهپیمایی با شکوه هر چه تمامتر در خیابان‌های این شهر در حال برگزاری است، در سایر شهرهای استان اردبیل نیز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033078

مهمترین اخبار ایران و جهان: