نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:46

انقلاب اسلامی از مردم جدانشدنی است

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای نیست که دشمنان بخواهند آن را از مردم جدا کنند، گفت: عفو مقام معظم رهبری نشان‌گر نگاه پدرانه ایشان به افراد فریب‌خورده بود.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: امروز ملت شریف ایران اسلامی در سراسر کشور جشن پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند و ما شاهد هستیم که مردم بصیر، دشمن‌شناس و زمان‌شناس ایران اسلامی همانند سال‌های قبل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و انزجار خود را از قدرت‌های سلطه‌گر و استکبار جهانی اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی نشان‌گر پشتوانه قدرت مردمی ایران اسلامی، وحدت و همبستگی و بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان است، عنوان کرد: دشمن به خیال خود قصد داشت به وحدت ملی و باورهای مردم آسیب بزند؛ اما امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه این توطئه‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه این حضور پیام‌آور ایستادگی مردم شریف ایران اسلامی، پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای نیست که دشمنان بخواهند آن را از مردم جدا کنند؛ چرا که انقلاب اسلامی، یک انقلاب مردمی است و بر همین اساس از مردم جداشدنی نیست.

القاصی با بیان اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اعلام وفاداری به مکتب اسلام، قرآن، ولایت و شهدا است، گفت: عفو مقام معظم رهبری در سال جاری نشان‌دهنده نگاه پدرانه ایشان به افراد فریب‌خورده و ناآگاه بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری در اعمال عفو در سال جاری این بود که کسانی که در پی القائات دشمن فریب خورده بودند، با نگاه پدرانه ایشان جمع کثیری از این افراد مورد عفو قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033334

مهمترین اخبار ایران و جهان: