نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:06

انقلاب اسلامی دل قدرت های جهان را به لرزه درآورده است

بابل- رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی با پیشرفت های خیره کننده دل قدرت های جهان را به لرزه درآورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهرستان بابل ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای سه رکن اساسی ایدئولوژی و رهبری دینی و مردم (مقبولیت) است که به صورت توأمان هر سه رکن، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی ایفا کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: ایدئولوژی وهدف از جمله ارکان انقلاب اسلامی است که باعث شده است که مردم راهشان را بشناسند و با بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: با وجود فشارهای شدید قدرت‌های بین المللی و سایر دولت‌ها در مقابله با این انقلاب، رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر تفکر اسلام سیاسی، نقش اسلام و مسلمانان را در عرصه‌های مختلف برجسته ساخته و عنصر هویت اسلامی را به عنوان واقعیتی پذیرفته شده در برابر هویت جهان شمول غرب قرار داد.

وی افزود: از جمله ارکان دیگر انقلاب اسلامی که باعث پیروزی این انقلاب شده مردمی بودن این انقلاب بوده است که پشت رهبر خود ایستادگی کردند.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: در حکمرانی اسلامی و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب مردم نقش ویژه ای دارند و مردم همیشه اصل و صاحب اختیار کشور هستند و در جمهوری اسلامی ایران مردم همیشه پشت رهبر خود ایستاده واز آن حمایت کرده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: رکن سوم در پیروزی انقلاب اسلامی رهبری است و همیشه نوک پیکان دشمنان اسلام به سمت رهبری بوده است رهبری با خود گذشتگی و سال‌ها تبعید تاپای جان در مقابل دشمنان برای حفاظت از این انقلاب ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام گواهی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: هرچند در حال حاضر مدیران ناکارآمد هم باعث کاستی‌هایی شده اند اما با یک نگاه اجمالی به دستاوردهای انقلاب می‌توان شکوه وعظمت جمهوری اسلامی را در برابر دیگر کشورها احساس کرد و ایرانی که روزی سیم خاردار نداشته است حال موشک‌های نقطه زنش دل قدرت‌های جهان را به لرزه در می‌آورد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از رهنمودهای امام (ره) و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی همزمان با نگاه معناگرا و ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام جدی داشته است و از جمله آرمان‌ها و اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی تمدن و سبک زندگی دینی است که مردم به عنوان بازوی مسئولان در راستای اهداف انقلاب گام بردارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033378

مهمترین اخبار ایران و جهان: