نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 00:34

فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند

همدان- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان شهدای بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ گفت: فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی سه شنبه در مراسم پروژه‌های عمرانی شهرستان تویسرکان بیان کرد: در دهه فجر سال جاری، تلاش داشته‌ایم تا تمام کارهای خدماتی در گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند و شهرستان تویسرکان شهدای بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ افزود: که در این روزها که در سالگرد عملیات کربلای ۴، ۵ و والفجر ۸ قرار داریم از شهدای بزرگ این شهرستان بسیار در عملیات‌های بزرگ یاد کنیم و یاد این افراد را تا همیشه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: همه ما باید قدردان شهدا باشیم و در جهت خدمات‌رسانی به مردم بیشتر از همیشه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه از برگزاری ۲۳ یادواره شهید در مدارس این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان امام درحال برگزاری است.

کامران کریمی تشریح کرد: افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در روستایی فریازان و منطقه اسلام آباد به نمایندگی از ۱۴ واحد مسکونی در این شهرستان انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026434

مهمترین اخبار ایران و جهان: