نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 10:00

کالاهای اساسی به اندازی کافی در کرمانشاه وجود دارد

کرمانشاه- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر بازار در آستانه فرا رسیدن سال جدید افزایش می‌یابد، گفت: کالاهای اساسی به اندازی کافی در کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو این ستاد در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین ذیربط باید تلاش کنند که نظارت‌ها را بر روند بازار در ایام پایانی سال و در ماه مبارک رمضان افزایش دهند و با هر گونه عاملی که بخواهد در بازار جو روانی ایجاد کنند، باید برخورد شود.

وی افزود: اقدامات خوبی برای توزیع مناسب اقلام و کالاها در استان کرمانشاه انجام شده و خوشبختانه این اقلام به اندازه کافی و مناسب در استان وجود دارد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این جلسات را به صورت مستمر به منظور رفع هر گونه مشکل در تنظیم بازار ادامه خواهیم داد و مدیران ذیربط موظف به برخورد جدی با هر گونه عوامل اخلال در بازار هستند.

محمدی خاطر نشان کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی و مناسب در استان کرمانشاه وجود دارد و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد اما مسئولین باید تلاش کنند که نظارت‌ها را برای تنظیم بازار در استان را افزایش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069334

مهمترین اخبار ایران و جهان: