نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:48

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان آغاز شد

اهواز- معاون آموزش حوزه علمیه بانوان خوزستان از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان استان برای پذیرش طلبه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم اشرفی ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه بانوان این استان برای پذیرش طلبه در مقاطع سطح ۲، ۳ و ۴ در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان افزود: ظرفیت پذیرش در همه مقاطع ۴۰۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

اشرفی با بیان اینکه ثبت‌نام از ۲۹ بهمن آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وب‌گاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه به مدارس علمیه خواهران در سراسر خوزستان برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد: ثبت نام در مقطع سطح ۲ با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران خوزستان در مقطع سطح سه در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه‌های علمیه داوطلب می‌پذیرد.

اشرفی گفت: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می‌توانند در مقطع سطح چهار و در رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی ثبت نام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054234

مهمترین اخبار ایران و جهان: