نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 16:55

محقق شدن آرمان های انقلاب در دولت سیزدهم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش‌های دولت سیزدهم که مسئولان آن استراحت ندارند و شبانه‌روزی تلاش می کنند و در حوادث طبیعی به شیوه‌ای عمل می‌کنند که حتی بیگانه هم نمی‌تواند روی آن حرف بزند، محقق شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند،آیت الله علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش مسئولان کشور جهاد دراست.
وی ابراز امیدواری کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش‌های دولت سیزدهم که مسئولان آن استراحت ندارند و شبانه‌روزی تلاش می کنند و در حوادث طبیعی به شیوه‌ای عمل می‌کنند که حتی بیگانه هم نمی‌تواند روی آن حرف بزند، محقق شود.
وی با اشاره به شرایط خاص ایران اسلامی، گفت: با توجه به استعداد انسانی که در کشور داریم و اینکه امور به اهلش واگذار شده، طبیعتاً برای وصول به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه مساعد است.
امام جمعه بیرجند خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما متصدی یکی از وزارتخانه‌ هایی هستید که نقش مستقیمی در حل مشکلات مردم دارد.
آیت الله عبادی افزود: امیدواریم با کفایتی که خداوند به حضرتعالی داده خدمات شما به صورت محسوس در همه کشور و از جمله شرایط خاص خراسان جنوبی به امید خدا مشهود باشد.
وی متذکر شد: دیدار با حضرتعالی هم از جهت احساسات عاطفی و هم از جهت یادآوری خدمات پایداری که در خراسان جنوبی و بقیه استان‌ها داشته‌اید، برایمان مسرت بخش است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030078

مهمترین اخبار ایران و جهان: