نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 14:32

۲۳ واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشتند

ایلام-استاندار ایلام گفت: با هماری دشتگاه قضایی، ۲۳ واحد تولیدی در ایلام به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش خرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در نخستین همایش صبر استان ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، رئیس کل دادگستری استان ایلام، جمعی از مسئولان، روسای شورای حل اختلاف و اعضای هیأت صلح استان و تعدادی از اولیای دم از محکومان به قصاص، برگزار شد، گفت: بزرگان، و ریش‌سفیدان و سران طوایف بعنوان سرمایه‌های عظیم در استان نقش موثری را در ایجاد صلح و سازش و آرامش بخشی به جامعه ایفا می‌کنند.

وی اظهار کرد: هر چند انتقام حق مسلم مومن است اما لذت عفو و بخشش بالاتر از انتقام است و این افراد مشمول رحمت پروردگار قرار می‌گیرند.

بهرام‌نیا افزود: امروز و در جریان این برنامه معنوی و با حضور خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی همه خوبی‌ها و صفات پسندیده را مشاهده کردیم و بخشش این خانواده‌ها از مصادیق بارز مومن واقعی بودن است که عفو و بخشش را بر انتقام ترجیح دادند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام شایسته بهترین خدمت هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در حوادث اخیر با در نظر گرفتن تحریم‌های ظالمانه و شرایط اقتصادی از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف خود دریغ نکرد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دشمن حوادث را به خوبی مهندسی کردند اما در محاسبات خود دچار اشکال شد و بار دیگر با «نه» بزرگ و دندان‌شکن ملت ایران مواجه شدند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی دشمن را مأیوس و مغلوب کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دسیسه‌های دشمن را خنثی و به واسطه ایمان و ولایتمداری، مردم استان در این آزمون روسفید شدند.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: از زمانی که توفیق خدمت در این استان فراهم شد کارهای بزرگی با کمک دستگاه قضا در استان به سرانجام رسید و در حوزه اقتصادی در ظرف یک سال تعداد ۲۳ کارگاه و مرکز صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند، علاوه بر این ۳۳ واحد تولیدی نیمه تعطیل و ۸۰ واحد کشاورزی نیز فعال شد.

بهرام نیا اضافه کرد: در طی یکسال گذشته و در روزهای گذشته با سفر به شهرستان ملکشاهی، هفتاد و ششمین سفر شهرستانی رقم خورد و بر این عقیده هستیم که مردم شایسته خدمت هستند. در قالب این سفرها نیز افراد با هر ایده، نگرش و سلیقه می‌توانند دیدگاه، انتقادات و راهکارهای خود را با مدیران در میان بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088378

مهمترین اخبار ایران و جهان: