نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 21:39

۷۰۰ طلبه خوزستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

اهواز- مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان از اعزام ۷۰۰ طلبه خوزستانی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: همه طلاب از یادمان‌های استان بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن آذرافروز عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه اظهار کرد: با توجه به اینکه اسفندماه زمان برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی است، امور طلاب حوزه علمیه خوزستان بنا دارد در این ماه ۷۰۰ نفر از طلاب استان را به اردوی راهیان نور اعزام کند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: امسال اردوی راهیان نور طلاب خوزستان به‌صورت سه اردوی ۲ روزه از ۷ - ۱۵ اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: طلاب خوزستانی برای شرکت در این اردوها باید به امور طلاب و یا بسیج طلاب مدرسه علمیه خود مراجعه و ثبت نام کنند؛ همچنین در صورتی که مدرسه‌ای اردوی راهیان نور نداشته باشد، طلاب آن مدرسه می‌توانند به کانال امور طلاب حوزه علمیه خوزستان مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان یادآور شد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور، تجدید پیمان با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب و بهره‌مندی معنوی، عاطفی و معرفتی طلاب از این اردوها و استفاده از آن در طول سال تحصیلی است.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان تاکید کرد: همه طلاب در این اردوها شرکت کرده و از یادمان‌های طلائیه، هویزه، دهلاویه، چذابه، میش داغ، فکه و کانال کمیل بازدید و زیارت خواهند کرد.

حجت الاسلام آذرافروز ادامه داد: در این اردوها برنامه‌های معنوی و معرفتی خوبی تدارک دیده شده که می‌توان به استفاده از راویان مجرب برای تبیین ناگفته‌های جبهه و جنگ و رشادت‌های شهدا برای نسل جدید، روضه و مناجات خوانی اشاره کرد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه در اردوی راهیان نور امسال، برگزاری رزم شب در میش داغ با همکاری ارتش است که هدف از آن آشنا کردن طلاب با فضای جبهه و جنگ و رشادت‌های شهدا است.

حجت الاسلام آذرافروز گفت: امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان این افتخار را دارد که علاوه بر برگزاری اردوی راهیان نور برای ۷۰۰ نفر از طلاب خوزستانی نیز میزبان طلاب و خانواده‌های آن‌ها از سراسر کشور باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1064678

مهمترین اخبار ایران و جهان: