نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 20:01

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در دهه مهدویت استان فارس/ همه افراد در ترویج مهدویت تلاش کنند

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس گفت: ترویج مهدویت، وظیفه طلاب، دانشجو و افراد خاص نیست بلکه از بزرگ تا کوچک باید به اندازه خود در ترویج مهدویت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در نشست خبری به مناسبت برنامه های دهه مهدویت استان گفت: امروز مورد تهاجم دشمنان اهل بیت و مهدویت هستیم و رسانه می‌تواند در رفع اتهامات نقش خود را ایجاد کند.

 مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس با اشاره به گسترش مهدویت اشاره کرد و افزود: ترویج مهدویت، وظیفه طلاب، دانشجو و افراد خاص نیست بلکه از بزرگ تا کوچک باید به اندازه خود در ترویج مهدویت تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمد حسین حدائق نیز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی یکسال گذشته ابرازداشت: بیش از ۱۵ دوره آموزشی مقدماتی و تکمیل دوره مهدویت در شیراز و شهرستان ها، ۲۵ کارگاه آموزشی موضوع محور مهدوی، جذب و تربیت ۳۰ نفر از طلاب سطح سه، اجرای طرح توانمند سازی مبلغین به مدت ۳۰ ساعت، برگزاری جشن پایان دوره تربیت مربی شهرستان فسا برگزار شده است.

وی، ورزش و پیاده روی با عنوان انتظار، شادی‌پیمایی حماسه حضور برای ظهور، برپایی موکب و غرفه های فرهنگی از سه‌راه نمازی تا حرم مطهر، نورافشانی در ۴۰ نقطه از شهر، برگزاری جشن ویژه مهدویت به مدت سه شب در مسجد وکیل، جشنواره فرهنگی هنری عطر مهربانی، فضاسازی و آذین بندی مهدوی شهر، مراسم احیا شب نیمه شعبان در تمام مساجد و بقاع متبرکه، اهدا خون به نیت سلامتی امام زمان(عج)، برگزاری جشن روز نیمه شعبان در کوه دراک، اختتامیه جام ورزشی منتظران در همه رشته ها از ویژه برنامه های دهه مهدویت استان فارس عنوان کرد. 

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057034

مهمترین اخبار ایران و جهان: