نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 17:40

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خاش

زاهدان- فرمانده انتظامی خاش از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حبیب رازدار در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح تشدید با سارقان خیابانی با بکارگیری تمامی رده‌های عملیاتی این فرماندهی به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان خاش عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام گشت زنی‌های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی ۱۰ نفر از سارقان را طی چند عملیات دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۵ فقره انواع سرقت متهمان و دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: طرح امنیت اجتماعی و سرکشی از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر در شهرستان خاش ادامه خواهد داشت و متخلفان، مجرمان و هنجارشکنان بدانند پلیس با هرگونه مظاهر قانون گریزی طبق قانون و به شدت برخورد خواهد کرد تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از تشدید اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و کالای قاچاق و مزاحمت‌ها مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066734

مهمترین اخبار ایران و جهان: